Nawet najlepsze narzędzie do modelowania nie gwarantuje prawidłowego wyniku. Jeśli dane nie są analizowane pod kątem podejścia operacyjnego lub jeśli proces analizy nie jest tak ustrukturyzowany, aby osiągnąć zgodność z prognozami wolumenu, a także, jeśli nie ma pełnego zrozumienia modelu operacyjnego klienta, można poświęcić długie godziny pracy bez uzyskania możliwego do wykonania planu działania.

Mamy bogate doświadczenie w modelowaniu sieci łańcucha dostaw dla firm z różnych branż i obszarów geograficznych. Prowadzimy klientów przez zorganizowany proces wspierany przez narzędzia IT. Używamy XCargo® firmy Siemens do modelowania i optymalizacji sieci, na które nakładamy nasz własny zestaw modeli danych w Tableau®, aby lepiej wizualizować dane i poddawać je dogłębnej analizie.

Aby zapewnić aktualne i miarodajne spojrzenie na rynek nieruchomości i dostępność siły roboczej, współpracujemy z liderami w dziedzinie doradztwa na rynku nieruchomości, posiadającymi oddziały w ponad 80 krajach. Dzięki temu podchodzimy holistyczne do logistyki i branży nieruchomości, które są ze sobą ściśle powiązane, o czym często zapominamy.

Menedżerowie działów łańcucha dostaw i finansów cenią sobie w naszych modelach finansowych spostrzeżenia dotyczące wpływu zmian w jakości usług, takich jak czas realizacji, złożoność zamówień, poziomy zapasu i dostępność produktów. W niektórych branżach możliwość śledzenia zamówień i logistyka odzysku również odgrywają znaczącą rolę w modelowaniu sieci.

Etapy projektu

Nasze sprawdzone podejście dzieli się na cztery etapy:

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z naszym Starszym Partnerem
Piotrem Karbowiakiem

LUB

Zostaw nam wiadomość poprzez formularz kontaktowy

Case Studies

Wybrane projekty

  • Kompletny projekt modelowania sieci europejskich magazynów (5 DC).
  • Projektowanie i optymalizacja podejścia wielokanałowego.
  • Opracowanie planu wdrożenia i realizacja.

Strategia, dokumentacja i realizacja przetargów transportowych. Planowanie tras.

Przemodelowanie strategii dystrybucji i transportu. Opracowanie planu wdrożenia złożonej dystrybucji opartej o HUB i mniejsze platformy.

Przekształcenie sieci dystrybucyjnej z modelu opartego na małych dystrybutorach z dwoma oddzielnymi kanałami dystrybucji dla różnych kategorii produktów w ujednolicony model oparty na operatorach logistycznych. Outsourcing floty do logistyki wtórnej. Wybór i zakontraktowanie operatorów.

Aby zaspokoić potrzeby naszego klienta, przeprojektowaliśmy jego sieć produkcji soków i pomogliśmy mu stopniowo zredukować nadwyżkę mocy produkcyjnych, aby dopasować je do spadającego popytu. Co więcej, z powodzeniem przenieśliśmy pozostałe linie produkcyjne do innych zakładów bez wpływu na jakość obsługi klienta.

Modelowanie sieci. Przeprojektowanie lokalizacji węzłów transportowych.

Przeprojektowanie procesów magazynowe i model sieci transportowej dla wiodącego producenta i dystrybutora produktów ogrodniczych. Zapewnienie ponad 10% rocznych oszczędności w stosunku do budżetu.